19. 09. 06
Hits: 232

Geef gerust aan een Erkend Goed Doel

Stichting Happy Holiday is een Erkend Goed Doel. Dat betekent dat wij voldoen aan strenge kwaliteitseisen. Zo weet u zeker dat wij bijdragen aan een betere wereld, zorgvuldig omgaan met iedere euro en verantwoording afleggen.

De kwaliteitseisen worden opgesteld door een onafhankelijke commissie. Toezichthouder CBF controleert of we aan de eisen voldoen. Zij checken ons ieder jaar en eens in de drie jaar worden we uitgebreid getoetst. Zo bouwen we samen aan een professionele en transparante sector waar u als donateur gerust aan kunt geven.

We zijn inmiddels met bijna 500 Erkende Goede Doelen. Samen vertegenwoordigen we ruim 80% van het geld dat de samenleving doneert aan maatschappelijke doelen. U herkent ons aan het ‘Erkend Goed Doel’-logo.

Meer weten over de kwaliteitseisen en de controle door het CBF? Kijk op geefgerust.nl

CBF ERKEND FC

19. 09. 04
Hits: 477

Annamarie schreef het volgende n.a.v. een vakantieweek vorig jaar:

IJsselvliedt denken wij allemaal met een fijn gevoel aan terug, wij zijn daar geweest op een dieptepunt. Na IJsselvliedt hebben we een omkeer in ons leven kunnen maken. Het gaat nu zoveel beter dan vorig jaar met de kinderen maar ook met ons.
Ik denk dat IJsselvliedt ons een positieve duw de goede kant op heeft gegeven. De rust, de ruimte om met andere ouders te praten, de zorg die je even uit handen werd genomen, de warmte van jullie allemaal.
Nog steeds dankbaar dat wij erbij mochten zijn.

Groeten,
Annamarie

Tijdens de laatste vakantieweek van gasten gekregen:

Bedankje1

Ook tijdens de laatste week van een paar lieve gasten gekregen. Een prachtig bord dat een hele mooie plaats krijgt in hotel IJsselvliedt.

Bedankje2

19. 05. 06
Hits: 581

Een vertrouwenspersoon kan helpen bij het oplossen van Happy Holiday gerelateerde problemen. Zij is het aanspreekpunt voor vrijwilligers, kinderen en ouders of verzorgers die te maken krijgen met onenigheid waarbij reguliere wegen niet tot een (voor alle partijen gewenste) oplossing hebben geleid.

De vertrouwenspersoon zoekt samen met de melder naar oplossingen, geeft ondersteuning en advies en gaat na of een oplossing in de informele sfeer tot de mogelijkheden behoort. Kortom de vertrouwenspersoon biedt een luisterend oor en informatie over de stappen die gezet kunnen worden. Zij ondersteunt de melder bij gesprekken met derden, bijvoorbeeld bij bemiddeling of het indienen van een klacht.

Stichting Happy Holiday heeft een vertrouwenspersoon aangesteld. Het is goed dat iedereen dat weet. Klik hier om de taken van onze vertrouwenspersoon te zien.

Voorstellen

Marianne“Graag wil ik me aan jullie voorstellen als Vertrouwenspersoon van de Stichting Happy Holiday.

Ik ben geboren in Rotterdam en woon al van af 1981 met veel plezier in Wezep. Ik ben getrouwd met Henk en wij hebben 4 kinderen en 6 kleinkinderen.

Tot enkele jaren geleden heb ik mogen werken voor het Nederlandse Rode Kruis, eerst als verpleegkundige/gastvrouw in Huize IJsselvliedt en later o.a. als projectmanager van de kindertehuizen Mappa Mondo. Door mijn werk heb ik het voorrecht gehad om allerlei mensen met veel verschillende achtergronden te leren kennen en het respecteren van de ander zoals hij of zij is vind ik heel belangrijk. Deze ervaring komt mij ook goed van pas bij mijn huidige werk als Trouwambtenaar van de Gemeente Oldebroek en coördinator bij Vluchtelingenwerk.

Belangrijk in mijn werk als vertrouwenspersoon vind ik het dat mensen het laagdrempelig vinden om contact met mij op te nemen. Bij mij is alles bespreekbaar en volledig vertrouwelijk. Of het nu een gast, een kind of een vrijwilliger is die hulp nodig heeft, bij mij staat altijd de deur open."

Marianne Tenthof van Noorden
Stationsweg 78
8091 AE Wezep
038-3763697

VOG - verklaring omtrent gedrag
Stichting Happy Holiday vraagt voor alle vrijwilligers een VOG (verklaring omtrent gedrag) aan te vragen. Hieraan is ook een aannamenbeleid en een gedragscode gekoppeld. Het aanvragen van een VOG is voor alle vrijwilligers bij Happy Holiday GRATIS. Klik hier voor informatie over de VOG.

19. 03. 21
Hits: 830