Happy Holiday

GEEF GERUST AAN EEN ERKEND GOED DOEL

Draag bij aan een welverdiende vakantie

Stichting Happy Holiday biedt jaarlijks zo’n 15 á 20 gezinnen met een ernstig of terminaal ziek kind (of kinderen/ouders) een welverdiende vakantie. Onze zorgvrijwilligers nemen de gehele zorg over van de ouders/verzorgers, zodat het hele gezin kan genieten van een welverdiende vakantie.

Alles wat we doen, doen we met ons hart! Vol passie zetten we dan ook alles op alles om deze gezinnen een vakantie aan te bieden om nooit te vergeten. Hier hebben we zoveel mogelijk hulp bij nodig! Op verschillende manieren is het mogelijk om bij te dragen aan het verwezenlijken van deze vakantieweken, namelijk in de vorm van een donatie, periodieke gift of een sponsorschap.

Wat kost een vakantie?

Een all-in vakantie, met de nodige verpleegtechnische zorg, begeleiding en recreatieprogramma. kost gemiddeld € 23.000,00 per week.
Dit klinkt in eerste instantie veel. Echter als we het uiteen gaan zetten komen we op € 350,00 per persoon.

Totale kosten vakantie: € 23.000,00 per week
Gemiddeld 7 gezinnen: € 3.290,00 per gezin